bitumen 60/70 of Feedar Esfahan factory and its properties
Today, many kinds of bitumen are available. Such as bitumen 60/70, bitumen 85/100 and etc.
The spot test for this grade of bitumen is negative and paraffin wax content is less than 2%.
For more information regarding the packing or the quality of bitumen kindly contact us via our related contact page.
bitumen 60/70 of Feedar Esfahan factory and its properties
.
۸۵ تا ۹۰ درصد قیر صادراتی تولیدشده در ایران در صنعت راهسازی برای ساخت جادههای جدید و تعمیر و نگهداری جادههای قدیمی استفاده میشود.
قیر بهعنوان یک عامل چسباننده در مخلوط آسفالت داغ به کار میرود. بهطورمعمول قیر داغ به کارخانههای تولید آسفالت انتقال داده میشود و در کارخانههای آسفالت با استفاده از میکس کردن قیر و مواد تشکیلدهنده آسفالت، یک مخلوط داغ تهیهکرده و سپس آسفالت با استفاده از دستگاههای راهسازی بر سطح جاده نشانده میشود. با توجه به نوع آسفالت انواع مختلف قیر را میتوان برای به دست آوردن روکشی با شرایط مناسب استفاده کرد.
این روش معمولاً برای تعمیر جادهها استفاده میشود. در شرایط عادی بهوسیله یک دستگاه اسپری یک لایه نازک از قیر بر سطح جاده ریخته میشود. معمولاً برای تعمیر ترکهای جاده این کار انجام میشود و بعدازاینکه قیر داغ را به داخل ترک جاده ریختند روی آن مقداری سنگریزه میریزند و به این روش آسفالت را ترمیم میکنند. کاربرد قیر در راهسازی، فروش قیر با آنالیزهای مختلف را افزایش داده است.
فروش قیر با گرید جادهای (Paving grades) برای رویه جاده و بعضی از کاربردهای صنعتی استفاده میشود.
فروش قیر با گرید سخت (Hard grades) جهت رنگآمیزی استفاده میشود.
فروش قیر اکسیدشده برای استفاده در عایق بام یا ایزوگام، پوشش ضد آب، کاربردهای الکتریکی و خیلی کاربردهای دیگر.
فروش قیر کات بک (cutback bitumen) از این قیر برای اسپری کردن و ساخت بعضی مخلوطها استفاده میشود.
فروش قیر اصلاحشده، این قیر دارای انواع مختلف است و کاربردهای بسیاری دارد و در هر یک از موارد فوق قابلاستفاده است.
برای آشنایی بیشتر با شرکت تولیدی فیدار اصفهان و مشاهده محصولات شرکت و تماس با ما میتوانید از قسمتهای مختلف سایت دیدن کنید.
.
..
.
آسفالت یک ماده پراستفاده برای راهسازی در سراسر جهان است و قیر یک ماده ضروری برای آسفالت است. فقط در اروپا بیش از ۴۰۰۰ کارخانه تولید آسفالت وجود دارد و این کارخانهها ۳۰۰ میلیون تن آسفالت در سال تولید میکنند.
بهطورمعمول آسفالت محتوی ۹۵ درصد ذرات جامد و شن است و دارای ۵درصد قیر بهعنوان عامل چسبنده است. خاصیت ویسکوز قیر به آسفالت اجازه میدهد تا انعطافپذیری خود را بهطور قابلتوجهی حفظ کند و سطوحی بادوام را به وجود آورد.
انواع مختلفی از آسفالت وجود دارد که هرکدام مخلوطی از مقادیر مختلف قیر و مواد جامد هستند و هر نوع آسفالت برای کاربرد خاصی تهیهشده است. بنابراین برای هر کاربردی، مخلوط آسفالت مخصوصی موجود است.
بهطورکلی آسفالت یک ماده قابل بازیافت است و بخصوص در سالهای اخیر بازیافت آسفالت به شکل قابلتوجهی افزایشیافته است. مقدار بازیافت آسفالت و استفاده مجدد از آن در سطح جاده در کشورهای مختلف متفاوت است ولی میتوان گفت ۷۰ درصد از آسفالت مجدد با مواد تازه مخلوط میشود و دوباره در سطح جاده مصرف میگردد که این کار باعث صرفهجویی در بهرهبرداری از منابع تجدید ناپذیر میگردد.
امروزه جادههای آسفالت جدید را طوری میسازند که تا چهل سال بهخوبی قابلاستفاده باشند. و ساختار آسفالت باید طوری باشد که افزایش ترافیک، شرایط آب و هوایی و محیطی را تحمل کند و با محیطزیست سازگار باشد.
یک جاده آسفالت معمولی دارای فرم چندلایه شامل مواد به هم چسبیده با قیر و مواد بدون قیر است. و لایههای زیری بهمنظور حفاظت در برابر یخزدگی و عوامل محیطی توسط پوشش آسفالت که محتوی قیر است پوشانده میشوند. و طراحی تعداد و ضخامت لایهها بستکی به شرایط محیطی و بار ترافیکی دارد که قرار است جاده تحمل کند.
شرکت فیدار اصفهان بزرگترین صادرکننده قیر ایران است و کارخانههای آسفالت سازی در سراسر جهان از مشتریان این شرکت میباشند.
جهت اطلاع از محصولات شرکت میتوانید اینجا کلیک کنید.
.
.
.
We hope you find everything you are looking for on our site. If you have any questions or comments, please contact us via the Contact page on this website.
معایب انتقال قیر با استفاده از تانک و بشکه فلزی می تواند شامل موارد زیر باشد:
مزایای استفاده از پلی بگ برای حمل و نقل قیر و اثر پلی بگ بر خواص نهایی قیر
استفاده از پلی بگ، پلی بگ و صادرات قیر، پلی بگ و اثر آن بر خواص قیر، پلی بگ مزایا و معایب، پلی بگ چیست، چرا از پلی بگ استفاده کنیم، آیا پلی بگ در کاربرد قیر تاثیر دارد، وزن قیر داخل پلی بگ .